Lycka

Måste väl börja att säga att jag inte är speciellt van vid det här med blogg och bloggande. Men hade ändå tänkt att försöka ge mig på det.
Helgen som vart hände det en hel del, jobb blev det först. Efter jobbet blev det en sväng upp till virserum för den årliga marknaden. Åt gott och träffade massa släktingar, kvällen bjöd på festligheter, åkte till åsa (som jag saknat) och sedan vidare ner till marknadsplatsen, riktigt rolig kväll med henne och  många andra underbara personer. Får inte glömma att jag träffade nathalie med, underbart att se dig, och kul hade vi, måste verkligen göras om! :)

Dagarna som vart har bestått av jobb på mitt kära kvill. Är ledig till lördag eftermiddag nu,  och då blir det ett kvällspass.
Fredag ska mormor, mamma, syster och jag tillbringa dagen på öland med de andra brudarna i släkten, våran såkallade tjejdag, ska bli trevligt!

Vaknade med sådan fruktansvärd träningsvärk idag, tog faktiskt tag i mitt liv i går och tränade lite fotboll. har blivit allderles för mycket jobb på sistone så fotbollen har hamnat lite åt sidan. Men nu ska jag skärpa mig, jag lovar :)
Det var allt för mig, godnatt
Emma

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det va myycket kul, och ser fram emot gpt då vi ses igen :)

2009-08-07 @ 01:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0